Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Nije moguće da Srbija prihvati sporazum o KiM bez sveobuhvatnog paketa za Srbiju

Komentari (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 15 septembar 2018 15:13
Djuradj
A sta je sporazum o KiM? Kad ces reci javno? Priznaces Kosovo, za bajku o EU. Koliko vidim, cak ni severni deo necemo dobiti. Mislim, to je sto se tice drzave. Sto se tice licne koristi, dobices pravo da vladas neograniceno bar jos 5 godina.

Dajemo Kosovo, samo da sacuvamo Vucica jos par godina na vlasti. Malo su se nakrali.
Preporuke:
109
4
2 subota, 15 septembar 2018 15:24
siniša
Poslednjii pokušaj da mimo Rusije i srpskog naroda i Crkve da Šiptarima i ostalima šta hoće od Srbije. Naravno i Srbiju koja nije njegova.

Kao " Dali smo Kosovo i još malo Srbije za članstvo u EU. Biće socijalne pomoći, biće viza ihaj".

Naravno ničega neće biti pa ni EU, ali on što bi moje Sarajlije rekle " zavro kao june u rivinu" daću Šiptarima Kosovo pa ću im dati.
Preporuke:
92
7
3 subota, 15 septembar 2018 15:30
Zasto vec jednom ne kaze?
Zasto Vucic vec jednom nama ne kaze sta je on, u ime Srbije, spreman da da odnosno ucini u zamenu za tzv. sveobuhvatni opaket za Srbiju??? Necemo svrseni cin - hocemo na vreme da znamo cime Vucic trguje!!!
Preporuke:
77
4
4 subota, 15 septembar 2018 15:40
samo pitam
Sveobuhvatni paket sa kim?Oni(EU) ne mogu da se dogovore ni oko sankcija a hoce oko paketa pomoci?
Preporuke:
58
4
5 subota, 15 septembar 2018 15:42
Deda Mile ima farmu
Nema ništa od toga!
Preporuke:
54
4
6 subota, 15 septembar 2018 15:52
NE!
Ne damo Kosovo i Metohiju kao trampu za prijem u trulu EU!
Preporuke:
83
4
7 subota, 15 septembar 2018 16:00
Zvonimir Bgd
Čak ako na trenutak i zaboravimo na sveobuhvatno antidržavničko delanje antipredsednika Srbije, veoma je problematično njegovo kalkulisanje sa mogućnošću da on ucenjuje euRopsku birokratiju.
Ucenjivanje ucenjivača je retko kome pošlo za rukom.
Zahtevi EU prema Srbiji su jedan nepresušni rezervoar ucena koje nisu ispostavljane nijednom kandidatu za članstvo. Tamo su svi naši neprijatelji, pa ovakav odnos prema nama može da začudi samo naivne ili politički nepismene Srbe.

Demokratsko ustrojstvo sistema i ekonomski oporavak Srbije sasvim je moguć i bez ispunjavanja želja euRopskih ucenjivača. Tim pre što ni sama EU nema istinit demokratski sistem izbora i odlučivanja, a ekonomski nazaduje.
Preporuke:
85
5
8 subota, 15 septembar 2018 16:24
Kosovo za EU
U Srbiji niko nije za clanstvo u EU uz uslov da priznamo nezavisnost KiM. Međutim, kako vidimo, Vučić se baš za to zalaže.
Nijedna vlast , pre ove, ne bi pristala na to.
Preporuke:
60
13
9 subota, 15 septembar 2018 16:54
nikadsnobom
..Ajde ne lazi vise..Daces ti i pola Srbije kad te pritisnu,..a nama ces da objasnis da je to "za dobrobit tvoje dece"..
Preporuke:
63
4
10 subota, 15 septembar 2018 17:05
mp 1
Opet on, Aleksandar Vucic. Kada ce vise ucutati?
Ostavka !!

Sve cega se dohvatio upropastio, dnevno laze narod, pljacka i ucenjuje..daj vise
Ovde prica o "sveobuhvatnom sporazumu" ..ma naravno. Najbolji odgovor na ove
budalastine je ono cerekanje njegovog Djurica..
Rezim koji nema ni jedno resenje i koji nam se dnevno cereka u lice. Odlazi !!
Preporuke:
56
4
11 subota, 15 septembar 2018 18:04
Zvonimir Bgd

Kosovo za EU
U Srbiji niko nije za clanstvo u EU uz uslov da priznamo nezavisnost KiM. Međutim, kako vidimo, Vučić se baš za to zalaže.
Nijedna vlast , pre ove, ne bi pristala na to.

To je samo pretpostavka. Ali, bez osnova. Svim VLASTIMA pre ove nazadnjačke bilo je jasno da celovita Srbija, dakle sa svojom južnom pokrajinom, nema šansi za učlanjenje u EU. I logikom većine članica EU koje su priznale Kosovo*, tako nešto bilo bi nemoguće, jer one ne priznaju celovitu Srbiju. A dovoljan je i samo jedan glas protiv, pa da Srbija ne bude primljena.
Ipak, i te srpske vlasti zamajavale su narod prevarom kako su pitanja Kosova* i EU dva sasvim odvojena problema koji jedno s drugim nemaju veze. Šipak. Onda su lagali parolom "I Kosovo i EU", što je napokon svako video da je to nemoguće.

Nije tačno da u Srbiji NIKO nije za članstvo u EU uz žrtvovanje našeg Kosmeta. Ima ih. Mnogo više nego što bi inače smelo da ih bude. Kuvanje žabe dalo je pogubne rezultate.
Preporuke:
71
10
12 subota, 15 septembar 2018 18:41
Deda Mile ima farmu
Ah, kako si ti Zvinimire Bgd jedan sofisticiran bot! Ovamo je AV kao antisrpski predsednik, pa ga onda hvališ na sva usta kako ucenjuje EU. Onda si valjada shvatio šta si napisao pa brže bolje okrećeš priču kako sve vlasti ne valjaju, kao dale bi KiM za EU! Međutim istina je da ni jedna vlast od 2000. do 2008.godine, pošto su one tvoja meta, nisu potpisale nešto ni nalik Briselskom sporazumu koje su potpisali AV i Dačić. I naravno da ih Šešelj, inače tvoj omiljeni lik, u tome zdušno podržava!
Daj bre malo kreativnosti.
Preporuke:
33
37
13 subota, 15 septembar 2018 18:53
Miki
Deda Mile ima farmu
Ah, kako si ti Zvinimire Bgd jedan sofisticiran bot! I naravno da ih Šešelj, inače tvoj omiljeni lik, u tome zdušno podržava!
Daj bre malo kreativnosti.

Gospodin Zvonimir Bgd , nije bot. Omiljeni likovi Gospodina Zvonimira Bgd i moji su Vojislav Šešelj, Slobodan Milošević, Ratko Mladić i Putin. Svako ima svoje mišljenje, za nekog su Šešelj i Milošević izdajnici a za nekog Srpski heroji. Neko voli Četnike a neko Partizane.
Preporuke:
38
19
14 subota, 15 septembar 2018 19:23
paket aranžman
i ja sam za sveobuhvatni paket, da se spakuju svi sa vlasti u buvaru
Preporuke:
64
5
15 subota, 15 septembar 2018 19:24
Ovako je bilo
Deda Mile ima farmu
Ah, kako si ti Zvinimire Bgd jedan sofisticiran bot! Međutim istina je da ni jedna vlast od 2000. do 2008.godine, pošto su one tvoja meta, nisu potpisale nešto ni nalik Briselskom sporazumu koje su potpisali AV i Dačić.

Boris Tadić je 7 septembra 2006.god. potpisao SOFA sporazum sa Kondolizu Rajs.
Vuk Drašković je 18 jula 2005.god. potpisao SOFA sporazum sa Generalnim sekretarom Severnoatlanskog pakta Japa de Hopa Shefer.
Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić je 29 aprila 2008.god. u Luksemburgu i predsedavajući EU Dimitrij Rupel potpisali Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju.
Preporuke:
41
7
16 subota, 15 septembar 2018 19:29
@ Deda Mile ima farmu
"zvonimir.bgd" i "miki"

"zvonimir" je baljezgator "Šešelj"
"miki" je ludak "Vučić"

"zvonimir" je iskusan provokator, koji u svojim "komentarima" koristi već upotrebljene termine ali da optuži sve patriote i izvuče iz kanalizacije Šešelja, iako je Šešelj već u koliciji sa Vučićem i izjavljuje javno da je spreman šiptarima na KiM da ponudi više nego Vučić

"miki" je "glasačka podrška" te ova dva "radikala" "zvonimir.bgd" i "miki" pobeđuju "šiptarskim glasovima" na "šiptarskim glasanjima"

Naravno "zvonimir.bgd" uživa podršku sve fukare koja je kao i radikali izdala sve Srbe na Balkanu 90tih i kojima je jedini problem što sada nisu u kombinaciji za izdaju i pljačku.
Preporuke:
20
31
17 subota, 15 septembar 2018 19:40
Zvonimir Bgd
Miki

Živ mi i zdrav bio, rodoljube!

A deda Miletu ne znam šta da odgovorim. Stvarno ne znam. Čini mi se da je i on rodoljub, opet na neki svoj način, ali mu ponestaje pameti kada smo mi drugi rodoljubi u pitanju. Sve mu se svodi na ono omiljeno, lepljivo i prazno "bot" pa "bot"!
Doduše, sada smatra da sam "sofisticirani bot". To mu, valjda, dođe kao uvredljivi kompliment, šta li?

Ja sam jednostavno uveren u to da Srbiji veliku štetu nanosi svaka politika koja u sebi nosi makar i primesu orijentacije ka EU, a posledično i ka NATO. Eto, to je suština. Zašto je toliko važno KO to nameće, kada su posledice po moju zemlju i narod iste, ko god to bio! Ovde uglavnom imam primedbe onih koji su učesnici ili pristalice petooktobarske katastrofe. Čak i oni koji su uvideli svo štetočinstvo dosmanlijske vlasti i pljačkašku privatizaciju, mnogi ne uviđaju centralno mesto političkog promašaja - put u EU! A utemeljeno je 5.oktobra! To je izvor praktično svih ucena i nevolja koje imamo već 18 godina.
Preporuke:
54
17
18 subota, 15 septembar 2018 20:21
Ovako je bilo
„Međutim, mi nemamo ni sporazum, ni nacrt, niti predlog“, podvukao je Vučić

On je ocenio da je Srbija dobro postavila svoju platformu.

Ako neko kaže da se radi samo o novcu, naravno da je novac važan, ali pre svega se radi o interesima našeg naroda na kiM, a potom sve drugo što možemo da obezbedimo.

Kakvo ludilo od poremećenog Vučića

- nemamo predlog
- imamo dobru platvormu

Ko je "taj neko" koji je pomenuo novac koji Vučić očekuje da ošljačka iz fondova EU (kao što sada pljačka pristupni fond sa Zoranom Mihajlović) te je
- novac važan
- novac nije važan

A Srbi su "toliko važni" na KiM da ih je Vučić pretnjama izbacio iz Srbije i naterao da postanu građani "države kosovo"

A koju je to "srbija" postavila platformu, kad o tome nije odlučivala ni vlada, ni skuština a ni narod se nije ptiao,

nego je Vučić rekao Srbima na KiM da dovršava izdaju, obećavajući im "avione, kamione, i ostale lampione" preko svojih medija.
Preporuke:
21
25
19 subota, 15 septembar 2018 21:22
Deda Mile ima farmu
@Zvonimir Bgd
Naravno da uvek dela koja učini AV ili izjavu koju da, izvlačiš iz konteksta i daješ im neki pomirljivi, prihvatljivi ton! Da uprostim, AV je loš ali eto sticajem okolnosti bolji je od zlih dosmanlija! Jedna od neoprostivih grešaka DOS-a je ta što nije bilo 6.oktobra i što banda sps, radikali i jul,nije pohapšena i što im zabranjeno bavljenje politikom.
Zvonimire, kao prvo EU iz devedestih i sadašnja EU su totalno dva različita pojma, te se niko normalan ne zalaže za slepi put i prijem EU po svaku cenu osim AV, Dačića, Čede i Čanka! Kad je Šešelj izjavio da se protivi razgraničenju i da je za celovito KiM? Nikada, ali je zato onako junački napao igumana Savu, iza koga valjda je jasno stoji cela SPC! A svi ti sporazumi koje Miki i slični pominju su ništa u odnosu na Briselski sporazum kojim je zaokružena šiptarska teroristička tvorevina! Kojim je od tih sporazuma predata vlast ili pozivni broj? Toliko o patriotizmu.
A to "sofisticiran bot" znači fin, uglađen.
Preporuke:
16
35
20 subota, 15 septembar 2018 21:39
Deda Mile ima farmu
Miki
U kom kontekstu ti pominješ i stavljaš u isti koš Ratka Mladića i Putina sa Slobodanom i Šešeljem?
To je blago rečeno, neumesno i uvredljivo!
Na žalost nisi čuo, a voleo bih da jesi kakvo je mišljenje Ratka Mladića o Slobodanu a posebno o "vojvodi" Šešelju!
Nisu tvoje fikcije i tvoje mišljanje o nekim ljudima i događajima, a po gotovo o onima kojima nisi prisustvovao, relevantni da bi tvrdio da je to istina!
To što ti i Zvonimir Bgd imate "vaše" mišljenje ne znači da ste u pravu! Vi guslate radikalsku priču o pokojnom Đinđiću, zlim dosmanlijama jer ne možete da prežalite što vas je narod motkama najurio sa vlasti. Evo, vratili ste se 2012. i ponovo ista priča, ali krivi su drugi. Onda opozicija, pa posle vlast pa sad opet opozicija! Koji rat su izgubili ti zli dosovci, jesu li oni potpisali Briselski sporazum i dali sve Šiptarima? Jesu li oni predali Hrvatima SAO Krajinu?
Ti pišeš komentare tako što citiraš Dnevnik 2 i novine iz 90-tih.
Preporuke:
16
30
21 subota, 15 septembar 2018 21:42
Ovako je bilo
Ovako je bilo
Deda Mile ima farmu
Ah, kako si ti Zvinimire Bgd jedan sofisticiran bot! Međutim istina je da ni jedna vlast od 2000. do 2008.godine, pošto su one tvoja meta, nisu potpisale nešto ni nalik Briselskom sporazumu koje su potpisali AV i Dačić.

Boris Tadić je 7 septembra 2006.god. potpisao SOFA sporazum sa Kondolizu Rajs.
Vuk Drašković je 18 jula 2005.god. potpisao SOFA sporazum sa Generalnim sekretarom Severnoatlanskog pakta Japa de Hopa Shefer.
Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić je 29 aprila 2008.god. u Luksemburgu i predsedavajući EU Dimitrij Rupel potpisali Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju.
Vreme prolazi ali Brozovi, Miloševićevi, Mire Mrković, Šešelja, Vučića degenerici još uvek opstaju i služe se istim metodama.

Čim ludaka "mikija" puste iz ludnice za vikend počenje staro botovanje, krađa imena istalih komentatora...

Jer samo ludak "miki" ima u "bazi" gotove ludačke komentre koje podmeće drugima.
Preporuke:
12
44
22 subota, 15 septembar 2018 22:11
Miki
Ovako je bilo
Čim ludaka "mikija" puste iz ludnice za vikend.

Ti su ludak a ne Ja.
Preporuke:
31
9
23 subota, 15 septembar 2018 22:23
gandra
vucic definitivno prica besmislice - ne vredi se upustati u coravi posao nalazenja nekog smisla u njegovom buncanju
Preporuke:
38
4
24 subota, 15 septembar 2018 22:42
xxx
Aca veličanstveni bi trebalo da zna da ništa nije nemoguće i naravno onu čuvenu - ko sa đavolom tikve sadi....
Preporuke:
16
1
25 subota, 15 septembar 2018 22:44
Ah
Nastavlja sa jedenjem bunika, kad ne može Kosovo za par metara teritorija onda može za pusta obećanja.

//paket aranžman
i ja sam za sveobuhvatni paket, da se spakuju svi sa vlasti u buvaru

Nemojte tako, treba to na polja i u rudnike, da bar jednom u životu rade pošten posao i bude neke koristi od njih - recimo na poljima PKBa nacionalizovanog od "arapske" braće Vučić.
PS
To bi bilo dobro i za njih, bar ne bi sanjali babe sa pištoljima što je jelte noćna mora i Vučića i svih "investitora" odnedavno.
Preporuke:
18
2
26 subota, 15 septembar 2018 22:45
Bojan, Priština
Koji šibicar, koja ja***a, koji prosjak... Dajem državnu teritoriju dajte mi obećanje da će Srbija bar 2025 ućimu EU.
Preporuke:
32
3
27 subota, 15 septembar 2018 22:50
Onako usput
@ gandra

Nije baš da Vučić priča besmislice. On sada nastoji da svojim idejama o rešenju problema Kosova i Metohije pridobije i deo svojih političkih protivnika. Zato govori o ispunjenju zahteva koje iznosi pred Evropsku uniju. Time se približava onima koji su za vremenski odredjen ulazak Srbije u EU. Govori o pomoći koja bi se tražila za napredak Srbije: („Ali, ako neko misli da je moguć sporazum bez sveobuhvatnog paketa, koji bi se ticao budućnosti Srbije, bez dodatne ekonomske pomoći, dramatično bržeg rasta, ne pada mi napamet“, jasno je poručio Vučić.) Time stvara utisak kod nekadašnjih boraca za ulazak u Evropsku uniju, da su im ciljevi isti. Jedina je razlika, što oni nisu bili otvoreni u vezi sa obavezom Srbije da potpiše Sveobuhvatni sporazum sa "Kosovom".
Preporuke:
12
23
28 subota, 15 septembar 2018 23:01
Beograđanin
Patetičan si. I providan. Najpre im sve obećaš, daš, a kada ništa ne dobiješ za uzvrat, onda kada te prevare kao što su te prevarili, onda kao kukaš.
Preporuke:
23
2
29 subota, 15 septembar 2018 23:17
Zvonimir Bgd za Deda Mile ima farmu 1

Naravno da uvek dela koja učini AV ili izjavu koju da, izvlačiš iz konteksta i daješ im neki pomirljivi, prihvatljivi ton! Da uprostim, AV je loš ali eto sticajem okolnosti bolji je od zlih dosmanlija!

Ne. Apsolutno ne. Vučić je loš pa je loš i nikako ne može biti "bolji". Više puta sam napisao da je njegova verolomna i pogubna politika NASTAVAK dosmanlijske politike puta u EU, samo jače, brže i - gore! Psovke i prazne poštapalice kao kletve ne koristim. Iskreno polemišem i činjenicama potkrepljujem svoje komentare. Ako očekuješ da način pisanja prilagodim tvom viđenju komentara, to ti je prilično detinjasto. Svoje komentare pišem ja, lično i niko mi neće nametati stil pisanja, to upamti.
Jedna od neoprostivih grešaka DOS-a je ta što nije bilo 6.oktobra

Neiskren si. U pravu si da ima više neoprostivih grešaka DOS-a, ali nekima od njih ti ipak praštaš.
Preporuke:
13
2
30 subota, 15 septembar 2018 23:21
Zvonimir Bgd za Deda Mile ima farmu 2
Zvonimire, kao prvo EU iz devedestih i sadašnja EU su totalno dva različita pojma, te se niko normalan ne zalaže za slepi put i prijem EU po svaku cenu

Šta ti znači ovo da neće "po svaku cenu"? Cena EU Srbiji za članstvo je kristalno jasna - amputacija srpske državne teritorije na Kosmetu. Za svakog normalnog je već to dovoljno da se UOPŠTE ne zalaže za put u EU! Da bude PROTIV. U svom odnosu prema nama, ne postoji razlika pojma EU devedesetih i danas. Oduvek su bili kontra Srbije i naših interesa. Kako devedesetih, tako i danas. Šta me briga za njihove današnje probleme koje ranije nisu imali. Mene interesuje pojam EU u smislu politike prema Srbiji. Tu kod njih nikada nije bilo razlike. Niti će biti.
Evo, vratili ste se 2012. i ponovo ista priča

Ko se vratio? Činjenica je da je politika Miloševićevog SPS-a bila TOTALNO različita od Dačićevog. Šešelj nije odstupio od ideologije Velike Srbije. Ne moraš ga "voleti", ali ne falsifikuj njegove izjave.
Preporuke:
12
5
31 subota, 15 septembar 2018 23:21
NENAD
Samo da damo Kosovo.
Pa dali bi i ostalo.

Nemacka ce da nas hrani i odeva.
Deca ce moci da odu.
Vozicemo dobra kola.
Svi ce da nam zavide.

Sta fali tome?
Sta fali Vucicevoj politici?
Objasnite!
Preporuke:
7
17
32 subota, 15 septembar 2018 23:23
Kazi cenu
vise, sta davis!
Preporuke:
16
2
33 subota, 15 septembar 2018 23:42
gandra
@onako usput... pa ako se analizira samo ova izjava, izdvojeno - ali je sustina da on nema ideju sta da radi, a vreme mu curi kod zapadnih gazda- pa jednog dana prica jedno, drugog dana trece...klasicno bauljanje - kao kokos bez glave kad jurca dvoristem
Preporuke:
12
2
34 subota, 15 septembar 2018 23:52
Sklanjajte ga dok je vreme
„Ali, ako neko misli da je moguć sporazum bez sveobuhvatnog paketa, koji bi se ticao budućnosti Srbije, bez dodatne ekonomske pomoći, dramatično bržeg rasta, ne pada mi napamet“, jasno je poručio Vučić

I nesvesno je priznao da je Srbija pod naprednjacima "u buli".
"bez dodatne ekonomske pomoći" Zadužio je Srbiju preko 10 milijardi evra, plus bespovratna pomoć i istoka i zapada i opet bi da mu daju pare "na reč".
Šta je urađeno sa dosadašnjim parama? Ništa, osim što je verovatno veliki deo završio u rukama domaćih i stranih "investitora".
dramatično bržeg rasta Pa zar se do juče nije hvalio da imamo najveći privredni rast maltene u celoj Evropi i da nam i Nemačka može pozavideti?!
Pre se govorilo "lupa k'o maksim po diviziji" a sad "lupa k'o Vučić na konferencijama za štampu".
Ali ono glavno: ON nema ustavno pravo da sa pozicije predsednika Srbije odlučuje o bilo kojim stvarima koje je pominjao.
Preporuke:
20
3
35 nedelja, 16 septembar 2018 00:03
precanin
...o cemu ova budaletina govori?!
Preporuke:
8
2
36 nedelja, 16 septembar 2018 00:09
deda jeremija
Koju platformu?
Preporuke:
9
2
37 nedelja, 16 septembar 2018 00:10
Deda Mile ima farmu
Zvonimir Bgd
Ajmo redom:
EU, hm...Diskutabilno! Najkraće: u EU NE, tzv "evropske vrednosti" tj. normalna država DA!
Šešelj, trojanski konj svake vlasti u opoziciji. Bukvalno! Šešeljeva Velika Srbija?! Hahahaha Već sam u ranijim komentarima pisao i ne želim da ponavljam. Međutim ponoviću ovo: Interesantno da se Šešelj mi jednom nije izjasnio o celovitom KiM kao delu Srbije nego je podržao razgraničenje i je junački napao igumana Savu! Koju izjavu sam falsifikovao?
Stil pisanja i izražavanja je tvoj, i na pamet mi ne pada da te kritikujem zbog toga, niti da te ne daj Bože, teram da to menjaš i prilagođavaš drugome a posebno ne meni!
Preporuke:
8
10
38 nedelja, 16 septembar 2018 00:18
Pada njemu na pamet svašta...
... zato tako i - bulazni.

Nego... Prodade sve za male pare... Bor, PKB...
Preporuke:
7
2
39 nedelja, 16 septembar 2018 00:19
ima pedera, ali nema novaca
Ima jedan vic, ne znam da li ce ga redakcija objaviti jer spominjem pedere ali bez toga nije razumljiv. Ono kad pita Mujo Hasu da li bi posrao peder za 1000 eura, a ovaj kaze naravno ne, a da li bi za sto hiljada a ovaj opet ne ali sa malom zadrskom, a da li bi za milion, a on kaze pokazi pare.A onda Mujo kaze, eto vidis Haso, rekao sam ti da ima pedera ali nema miliona eura. Eto, to vam je Vucic sa ovom izjavom. E, moj Vucicu ima izdajnika koliko hoces, ali nema miliona eura za svakog izdajnika.
Preporuke:
9
2
40 nedelja, 16 septembar 2018 00:38
Nele
Budala koja ni po zakonu nema pravo ni da pregovara a ne da još i potpisuje.
Preporuke:
6
3
41 nedelja, 16 septembar 2018 00:47
Zoki
Gomila gluposti.CG je manja ispunila sve i nista . Tz Zapadni Balkan nikad nece uci u EU
Preporuke:
8
2
42 nedelja, 16 septembar 2018 01:15
Causa Spectandum
Decko je puk'o k'o zvecka. Definitivno. Pravo je pitanje koliko srbi i svi ostali gradjani Srbije trebaju kopati ispod dna, pa da nesto "otkriju"?

Obrazlozenje za ovakakv stav lezi u sledecim premisama:

- EU nije zemlja dembelija, niti Eldorado - dakle mena love bez zalaganja;
- partijska zaposljavanja (mislim na vreme KP) su bila sitan, gotovo nevidljiv, dozivljaj za ono sta je danas praksa. Tada su clanovi pratije, vecina njih, bili obrazovani, te znali sta rade;
- jeste, mentalitet se MORA promeniti i to:
  1. - u smeru hriscanskih moralnih vrednosti
    2. - reda
    3. - rada
    4. - bezprekorne discipline
Preporuke:
6
2
43 nedelja, 16 septembar 2018 02:45
Nenad
Svi, svi, svi smo uz Vučija, paket i paketiće i ne damo ga stranim silama, jer su one uz nas.
Preporuke:
9
3
44 nedelja, 16 septembar 2018 04:29
Deda svaka čast
Zvonimir Bgd za Deda Mile ima farmu 1
Jedna od neoprostivih grešaka DOS-a je ta što nije bilo 6.oktobra

Neiskren si. U pravu si da ima više neoprostivih grešaka DOS-a, ali nekima od njih ti ipak praštaš.

Bogumi Deda ne da si upecao "zvonimira" na "bućku" nego si ga i izvukao na suvo.

To se ne zna ko krade čije "komentare" "zvonimiri.šešelji" od "mikija" ili obrnuto.

Da je bilo 6. oktobra nebi bilo ni "zvonimira" koji bi bio u zatvoru ili ludnici sa Vučićem i Šešeljem, umosto što se žali po NSPM "zašto "jso" nije ubijao tokom pobune pripadnike DOSa" priznajući da je pravi proizvod Šešeljeve i Vučićeve ludačke "kuhinje"

Zvonimir Bgd - petak, 13 jul 2018 23:14
Da je to bila oružana pobuna, to bi značilo da JSO krene noću, išli bi od stana do stana i kupili ljude. ocenio je Šešelj.

E, pa upravo što tako nisu učinili, to im je i najveći propust.
Preporuke:
3
6
45 nedelja, 16 septembar 2018 06:43
Mirko
Nastavlja da se zeza I da nas zeza I arci becarski sve sto je preostalo od narodne imovine ,dok taj isti narod nemo posmatra I radi - nista.Nista ne radi ni tzv. opozicija kojoj je ostao mali dvocifreni broj dana da pokazu da li su zaista za ono za sta se verbalno zalazu ili su ono sto nam se cini da jesu - Vucicevi pioni - pioniri.Mnoge efikasne stvari kontra rezima su vec mogli I morali da pokrenu,a nisu. Zasto? Naprednjaci imaju vise slabih tacaka,oni su div na staklenim nogama,ali I staklene noge tesko same od sebe padaju.Oni doduse ne odmaraju na lovorikama nego sto kaze Vucic marljivo I predano rade,na nasoj propasti I njihovom prosperitetu I ne nameravaju da se zaustave,naprotiv.
Inace Vucic zasluzuje odavno nesto sto je Tesla dobio-da se merna jedinica za magnetnu indukciju nazove po njemu.Po Vucicu moze jedinica za meru izdaje sopstvenog naroda-drzave.Vec dosad uradjenim potpuno je bacio u senu Vidkuna Kvislinga,on je za naprednjake,Dacice,Palme I ine mala I nevina beba.
Preporuke:
8
2
46 nedelja, 16 septembar 2018 06:44
Antiseptik
ako sudbina Srbije treba da zavisi od ovog ... i ako nema odbrane onda i treba da propadneme
Preporuke:
6
3
47 nedelja, 16 septembar 2018 08:03
Onako usput

Nije baš da Vučić priča besmislice. On sada nastoji da svojim idejama.............


Naravno da on ne priča besmislice, on jednostavno i bespogovorno izvršava naređenja, jer se nada da će mu gazde dopustiti da ostane na vlasti. A da su njegove gazde htele, primile bi nas u uniju 6og oktobra. Ali oni to ni tada, a ni sada ne nameravaju, jer njima Srbija nije potrebna, a Srbi još manje. Nego, jesi lepo ručkao, sa čime su bili sendviči ?
Preporuke:
21
4
48 nedelja, 16 septembar 2018 08:48
Deda Mile ima farmu
@Deda svaka čast
Hvala brate, mada i ti znaš dobro da ih nagaziš.
Preporuke:
4
6
49 nedelja, 16 septembar 2018 13:03
Turas
Ova izjava je tempirana za penzionere i vukodolce .
Imamo nebrojano primera gde su zapadne zemlje prekršile pismene dogovore i ugovore . Na primer SAD ugovor sa Rusijom o razoružanju . Zna Vučić dobro kao i mi , da se on kreće ka priznanju nezavisnosti Kosmeta . Malo je čudno što podcenjuje javnost (osim onih koji su neobavešteni i većina)sa ovako naivnim izjavama , kojima ujedno i daje signal gazdama da je na liniji zadatka .
Preporuke:
4
3
50 nedelja, 16 septembar 2018 15:24
Onako usput
@ bezimeni (nedelja, 16 septembar 2018 08:03)

Nisi me razumeo, a nisi jedini. Ja sam hteo da ukažem na sadašnje namere Vučića. Njemu je potrebna šira podrška za svoje aktivnosti oko Kosova i Metohije. Nije mu dovoljna slepoalušajuća vladajuća koalicija. Zato ovim isticanjem našeg davnašnjeg cilja, posle 5. oktobra 2000. godine, za pristupanje Srbije Evropskoj uniji, želi da na svoju stranu privuče deo opozicije koji su nekad činili koaliciju ZES. To je suština moga komentara.
Preporuke:
8
19
51 nedelja, 16 septembar 2018 22:21
braša
Znači - `neće` ? Jel` to pred put u Kinu ?
Preporuke:
2
1
52 nedelja, 16 septembar 2018 22:23
Tekst je šiptarski bezobrazluk
Ovaj kriminalac svakodnevno podjebava Srbe i Srbiju. To će se Šiptarima osvetiti, ne ide im u korist ovakvo beskrupulozno i besomučno ponižavanje srpskog naroda.
Preporuke:
4
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner